תקשורת של ילדים בעלי פערים בשפה עם העולם דרך נגינה
שמי ורד שנקר ואני מוצאת לנכון לכתוב ולספר לכם על התחום בו אני עוסקת ואשר עשוי יהייה לעניין אתכם לטובת ילדיכם.
אני מוסיקאית אקדמאית המתמחה בלימוד פסנתר קלאסי ואורגן בסגנונות שונים.
המאמר קיבל את הציון:
נצפה: 1887 | דורג: 13
|
תודה שהצבעת עבור מאמר זה!
|
|
מוסיקה הוא מקצוע הנרכש באמצעות חוש השמיעה-התפיסה השמיעתית,שלא בדומה למקצועות אחרים[מדעים מדוייקים כדוגמא בו ערוץ השמיעה כפוטנציאל למידתי לא תורם משמעותית ולא מהווה בסיס להצלחה בתחום].
אני מנצלת שפה מיוחדת זו-מוסיקה-על כל היבטיה;התבטאות
בנגינה,יצירה והלחנה,שירה
בלווי נגינה וקצב על מנת לעזור לילדים המתקשים עם לימוד השפה בדרך קונבנציונאלית.
,
תפיסה שמיעתית מול מסר מילולי-נגינה משמיעה מול נגינה בקריאת תווים.
במקרים לא מעטים מתגלים ילדים בעלי כשרון ייחודי ובולט למוסיקה,ומנסיוני מוסיקה הייתה לפתרון כשמדובר על דיסלקציות שונות על שום שונותה, ייחודה והתבססותה על ערוץ השמע- הלב והמרכז בתפיסת השפה ובלימודי הנגינה.
חלק מחברי למקצוע, וחלק מן ה"פיגורות" המקצועיות והבולטות בנוף המוסיקלי בארץ החלו דרכם כילדים עם בעיות בשפה.
אותם מוסיקאים התגברו על בעיות בתפיסת השפה הכתובה ומסריה[מוסיקה דרך סימנים[תווים] בשלבמאוחר יותר בחייהם המקצועיים,
כבר כמוסיקאים עצמאיים ויוצרים.
מובן שההצלחה בנגינה ויצירה תורמות רבות לבטחון ולהכרה בערך העצמי של הילד ותאפשר בשלב מאוחר יותר,להתגבר על לימודים "פורמליים";קריאה, כתיבה, והבנה.
אהבתם?
כתבות נוספות ממדור חוגים טיפוליים