ש: את מלמדת שפת האור כבר כמה שנים- מהי שפת האור?
הומאיה: מה שנקרא בפינו מציאות משול לממשק משתמש רב מימדי שבו תדרים של אור נתפסים על ידי המערכת העצבית שלנו ומתורגמים בתוכנו. חלק מהתדרים האלו ידועים לנו, בני האנוש, כצלילים אחרים כצבעים וצורות, וישנם גם כאלו, שלמרות נוכחותם אין לנו יכולת כלל לתרגם ולקלוט אותם.
דוגמא פשוטה: את התדר שלכל הגדל והצומח בטבע, בעל יכולות הריפוי אשר נותן לנו תחושת איזון אנו רואים בתדר שאנחנו קוראים לו ירוק.
כל מה שאנחנו מתייחסים אליו במציאות שלנו לובש צורה תלת מימדים וצבע. מהחלקיק הקטן ביותר כמו מבנה האטום עד לבית בו אתה חי, הטבע, והרבה מעבר לזה. כל רעיון שהופך למציאות לובש צורה תלת ממדית. בין אם הוא רעיון אנושי או תדר שהתממש מתוך התודעה הקולקטיבית והתודעה היודעת כל.
אם כל דבר בחומר עשוי מצורות תלת ממדיות וצבעים, נובע מכך שהתודעה שיצרה אותו אף היא מורכבת מצורות גיאומטריות תלת ממדיות וצבעים. מכיוון שאנחנו חלק מהתודעה הזו, גם אנחנו עשויים מרטטים אלו וגם אנחנו מתקשרים ומעבירים את ההוויה שעוברת דרכנו , את המחשבות שלנו, הרגשות, הרעיונות בצורות תלת ממדיות וצבעים.
שפת האור היא הקוד, שממשק המשתמש הרב מימדי הזה המתגלם כמציאות עשוי ממנו. זוהי אומנות
היצירה המשותפת המודעת של מציאות חיינו עם וכ-סטרוקטורות של גיאומטריה מקודשת וצבעים.
ש: למה כוונתך יצירה משותפת מודעת?
הומאיה: הבריאה כולה, השלמה, התודעה היודעת כל מורכבת מסך כל התודעות הקיימות.
בכול רגע ורגע אני יוצרים במשותף את מציאות חיינו. אנחנו יחד עם התודעה היודעת כל. אנו עושים זאת על ידי המחשבות, הרעיונות והרגשות שלנו כמו גם על ידי מעשינו והמילים שאנחנו מבטאים במישור הפיזי. כל פעולה וכל עשייה טעונה באנרגיה שלנו ובכוונה שלנו והדבר משפיע על המציאות.
האופן שבו אדם ניגש לדבר מה, הנוכחות שלו, שדה האנרגיה משפיעים גם בשקט מוחלט, גם אם לא נעשה דבר. כמו מקרים בהם היית בסיטואציה שבה אדם נכנס אל תוך חדר ורק מעצם הנוכחות שלו כל האנרגיה והאווירה בחדר השתנתה? כמו אלו המגיעים למסיבה ו"מדליקים" אותה, או אלו שנכנסים לחדר והאווירה נהיית דחוסה ומאוד לא נעימה.
הפעולה היא רמה נוספת של יצירה משותפת והיא מתייחסת לאופן העשייה ולמי/למה מוקדשת האנרגיה או את מי ומה היא משרתת.
כך או כך אתה אינך היחיד היוצר את מציאות חייך (גם אם ראית את הסרט הסוד ואתה פועל על פי כל ההוראות) היקום כולו וכוחות הטבע יוצרים את זה איתך, במשותף: חבר שמושיט יד, ספר שמצאת ונדמה שאילו נכתב עבורך, הטבע שמחבר אותך ומזין אותך. הכול. חיינו הם תקשורת ויצירה משותפת מתמדת. כדאי להביא מודעות למה בדיוק אנחנו שמים שם.
רמת המודעות ותשומת הלב שאנו נותנים לאופן העשייה שלנו ולתוכן שלה היא מה שיוצרת את ההבדל בין אדם אחד לרעהו, בין עשייה אחת לאחרת. כמה מודעים אנחנו למה אנחנו יוצרים בכול רגע נתון. עם שפת האור יש לך אפשרות לבנות מחדש; באופן מודע להתחבר למה שאתה משדר אל תוך המציאות, להביא אור אל תוך החלק שלך כיוצר במשותף, ולהרחיב את הערנות שלך לגבי האופן שהעולם עובד עם מה שאתה משדר.
ש:כיצד עובדת שפת האור?
הומאיה: על ידי התעוררות אל האלף בית של התדרים המתבטאים בגיאומטריה מקודשת, בצבעים וברצפים של המבנים אנרגטיים ועל ידי חיבור חדש ומודע לחוקים האוניברסאליים. אלו ארבעת האספקטים שמרכיבים את המציאות שלנו, כל אחד מהם משמעותי כמו גם היחסים בניהם.
דוגמא פשוטה היא הבאת תשומת לב לצבע שבחרת ללבוש ואיך הוא השפיע על היום שלך. אחת התלמידות שלי סיפרה על הצלחה גדולה בהתמודדות עם הפרעות הקשב והריכוז של בנה בכך ששינתה את צבע הבגדים שלו לצהוב, תדר התומך בריכוז.
וזו רק נקודת ההתחלה, בשלבים מתקדמים יותר, העבודה המודעת עם הידע הזה של תדרי הטבע, מאפשרת לעבוד עם סטרוקטורות אנרגטית מורכבות יותר היוצרות מימוש אקטיבי בזמן ליניארי בכול תחום כמו גם עבודה עם תוכנית הנשמה, יצירה ונוכחות בהווה הניצחי.
לאנשים מסוימים התנסות עמוקה ותרגול יומיומי של העבודה הזו יכולה להיות, בתחילתה, מורכבת מידי למערכת שלהם. חיים ערים ומחוברים לתודעה יוצרת כזו משמע שבירת המציאות הפנימית כפי שהיא הייתה ידועה עד עכשיו. בעבודה הזו אין ברירה אלא להתפנות מההוויה הכה נוחה שבתודעת הקורבן בה הדברים קורים לך באשמת האחר, ולנוע צעד אחר צעד לאחריות אקטיבית על המציאות שאתה חלק ממנה.
החיים משתנים מהתנסויות לניסויים. אתה הופך להיות בעל התפקיד הראשי במציאות חייך ויחד עם זאת מקבל את מתנת הרחבת התודעה והתעוררות ליותר אור ואמת.
ש:כיצד מועברת החניכה?
הומאיה: כמו ברוב העבודה השמאנים, החומר נלמד בעיקר ברמה האסטרלית, בבית ספר לילה ובנוכחות של מורה מאסטר בלימוד נתפס (לימוד שמועבר מגוף ההילה של המורה לחניך)
בכיתה עצמה המשתתפים עוברים חניכה מודעת לידע הזו על ידי לימוד כל הצורות, הצבעים והסטרוקטורות השמישות ולמעשה מתחברים מחדש מכיוון שכולנו כבר משתמשים בידע הזה. במקביל לכך, בכיתה, השדה האנרגטי של המשתתפים מכוונן מחדש למצב בריא ומרוכז, שבו כל הצ'קרות מתואמות לתדר שלהן וכול הצורות נמצאות במצבם המושלם, כך שאין יותר עודפי כתום לאנשים שרגילים לפלרטט כל היום, עודפי כחול לאלו שאינם מבטאים את רגשותיהם, או אדום יתר לאלו הטובעים במהלכי הישרדות.
החיים הופכים יותר מאוזנים והרמוניים.
ש: כיצד הופך הלימוד בכיתה למשהו פרקטי המשפיע על מציאות החיים?
הומאיה : שורש העניין נמצא ביכולת של מי שעבר את החניכה המודעת לתרגם את כוונותיו למערכים אנרגטיים חיוביים ובריאים המייצגים תודעה חדשה. מערכים אלו נוצרים במטרה מכוונת מסוימת לעבוד בזמן ליניארי או בהווה הנצחי. מערכים אלו משודרים ונטמעים בשדה האנרגטי של האדם ומחליפים גרידים אחרים קיימים- משובשים או מעוותים. ובכך משתנה המגנט.
כרגע כל אחד מאיתנו הוא מגנט הממגנט אליו התנסויות, אנשים, חוויות, על פי התודעה שלו שחלקה יכולה להיות משובשת, או פצועה וכואבת, אנחנו מחדשים ומבריאים את המגנט הזה על מנת לאפשר התפתחות בריאה.
בניגוד לדעה הרווחת כשאדם ממגנט אליו מציאות, או מבקש למגנט מציאות חדשה- הוא לא מקבל את מה שהוא מבקש (אלא אם מדובר במקרה שהוא מוכן לדבר לגמרי) אלא מקבל את ההתנסויות הדרושות לו על מנת לנוע לרמה ההתפתחותית הבא שלו שבה המציאות שהוא מבקש קיימת, כך שחלקים שקיימים בתודעה שלו, שאינם בתאום אם האור, יצופו לפני השטח בצורת התנסויות והתמודדויות על מנת שניתן יהיה לרפאם ולהתמיר אותם למצב הוויה אחר, בריא.
ש: לאיזו מטרה נכתבים המערכים האנרגטיים (גרידים) הללו?
הומאיה : כל דבר שקיים מורכב מתדרים של צורות גיאומטריות וצבעים וכבר מופיע במערכים אנרגטיים בחיים ובטבע, אם כך מערכים אנרגטיים (גרידים) יכולים להיכתב לכול נושא שהוא: אישי, קהילתי, מערכות יחסים, אהבה, תקשורת, הערכה עצמית, התפתחות רוחנית כמו גם מימוש חומרי.
בתחילה רוב האנשים בוחרים לשנות או לרפא מצב קיים במיוחד אם הוא גורם להם כאב או צער. כאב נמצא על מנת לבקש את תשומת לבך לפתוח ערוצים של אהבה וחיבור, עושר ובריאות ל- או ב-נושא מסוים כך שגם כאן, הגרידים לא משנים דבר מבחוץ, הם משנים את תודעת המתבונן, את החווה.
זה ללא ספק כלי חזק והוא עובד !
מה שיפה בכלי היא העובדה שהוא פועל בתאום עם טובת הכלל העליונה. לאחר שנים של ניסיון אני יכולה לומר שכול הגרידים עובדים וכולם מקרבים אותך למקור שחי בתוכך.
וכמו בכול תרגול רוחני אחר- אלו שלא מתקדמים באופן שהם מתרגלים את העבודה ומנסים ליצור מציאות חדשה באותם כלים שיצרו את המציאות הנוכחית יתכן וימצאו עצמם שוב כפופים לאשליה הגדולה או שינשרו מהתרגול. עלינו להמשיך ולהתמיד בעבודה פנימית. התרגול הוא לא עבורנו להיות מלכי המציאות. אלוהים לא עובד בשבילנו. תרגול רוחני ומודעות הוא על מנת שנוכל לשרת טוב יותר ובחסד את מקור האור הראשוני.
ש: האם עלי לצפות לתוצאות?
הומאיה : אתה יכול לצפות למציאות חדשה, לדעת יותר ולהיות מחובר יותר לטבע האמיתי שלך. אתה יכול לצפות להיות יותר קרוב לאלוהות שחיה בתוכך. אם בקשתך תואמת את טובת הכלל העליונה ואתה בשל להיות במציאות הזו- היא תתממש. כך או כך בקש מתוך התייחסות לטובת הכלל והודה על התוצאות, מקד את הכוונה שלך למהות צלולה של צורה גיאומטרית וצבע, פתח את הידיים למה שהיקוo ישלח אליך והאמן שכל מה שתקבל הוא חלק מההכשרה שלך למימוש האלוהות. זו הזדמנות לשיקוף מרגש של מי שאתה. מנקודת המבט האישית שלך אין לך יכולת כרגע לראות את התמונה הגדולה.
ש: אז בעצם מדובר בסוג של קסם?
הומאיה : לאלו שלא רואים או מרגישים את תהליך יצירת המציאות, ולאלו שחווים את המציאות במימדים צרים ונמוכים העבודה יכולה להיחוות כקסם.
אנו נמצאים בעידן שבו הרבה מאוד בתי הספר רוחניים, מסדרים ומנזרים, שעד היום החזיקו ידע מיסטי רב, פותחים את השערים שלהם ומשתפים על מנת שכולנו נוכל להרחיב את התודעה והמודעות שלנו, נתקרב יחד לתודעת והוויית אחדות ונראה מעט יותר מהתמונה הגדולה. המסכות שלנו יורדות וכך צעיפי האשליה. זה הזמן להתעורר ולראות מה קורה, מעבר לאשליה. זה הזמן להיות יותר מי שאנחנו.
מה שהיו מחווה כקסם, בתודעה גבוהה הוא אמת.
ש: מה המקור של העבודה?
הומאיה: מקור של העבודה הוא מקור האור הראשוני. כך הוא מתקשר איתנו, כך אנו מתקשרים איתו.
הידע והלימוד הועבר אלינו דרך שושלת של שמאנים ממקסיקו אשר שורשיהם מגיעים מתרבות המאיה. הייתה להם את הזכות והיכולת לראות ולקודד את המציאות הנתפסת במערכת שלהם לכדי משפטים, מערכים אנרגטים של גיאומטריה מקודשת וצבעים.
רוב רובה של העבודה פשוט מאוד, הגיוני וקל להבנה. שפת האור נוכחת במציאות חינו, אך מעט מאוד אנשים התעוררו לכך.
כולנו מדברים ומבינים את שפת האור באופן אינטואיטיבי. בכול שפה בעולם יש משפטים כמו אני רואה שחורות, הוא נהיה אדום מכעס, או איזה ראש מרובע. אלו משפטים המעידים על כך שכולנו רואים צורות וצבעים בחושינו העדינים.
ש: מה הקשר שלך עם שפת האור?
הומאיה: פגשתי את שפת האור לפני כ 8 שנים. בזמן הזה הייתי אדריכלית ומעצבת צעירה ומלאת מוטיבציה, התעניינתי בהיבטים נסתרים של העצמי, התעניינתי מאוד בגיאומטריה, בצורות ובצבעים אך הייתי מאוד מרוחקת מהעולם הרוחני ומאורך חיים רוחני.
בעקבות מה שאז יכולתי לתאר כקריאה פנימית לא מוסברת והיום אומר קריאה ברורה של ההדרכה שלי, מצאתי את עצמי יושבת בכיתה שבה שפת האור נלמדה.
בפעם הראשונה שבה למדתי את החומר, בלתי את רוב הזמן בכיתה בדמעות, והרגשתי כאילו אלוהים בכבודו ובעצמו מושיב אותי על ברכיו ואומר- עשית עבודה טובה יקירה, עכשיו אני יכול לספר לך קצת יותר איך אני עובד.
בכיתה זו פגשתי את הנשמה של הצבעים והצורות, שכל חיי עבדתי איתם, כמו לפגוש חברים שעד אותו הזמן רק ראיתי תמונות שלהם ושמעתי סיפורים.
החיים לא נראו אותו הדבר לאחר מכן.
מאז המשכתי ללמוד עם המורים שלי, והמורים של המורים שלי, עם מאסטרים, שמאנים ומחוללי ניסים במקומות שונים בעולם. הוכשרתי להיות מורה של שפת האור ואף מכשירת מורים.
הוויה שלי כולה היא הקשבה ליצירה המשותפת שלי ושלנו עם העולם ושרות של האור העליון, של הכלל על מנת להיות בנדיבות של אהבה, ואורך חיים בריא והרמוני.
תודה.
פורסם ב ZEN MAGAZINE. Portugal- August 2010
http://www.hug.co.il/prod-details.asp?id=19004
לאתר של הומאיה
http://amarhomaya.com/