ביום ראשון שעבר 20.2.2011 , התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו. תצוגת האופנה שודרה בפעם הראשונה בשידור ישיר בטלוויזיה (אהבתי את הרעיון, סוג של הרמת כפפה..),והקהל הישראלי אפשר לעצמו לשבת ולהתרווח בכורסת הסלון, להבין ולבחון מקרוב מהי תצוגת אופנה מושקעת וכיצד תראה אופנת אביב קיץ הקרובה היישר מסטודיו היוצרים של קסטרו רשמים אישיים מהתצוגה ע"י אורית לבה, הסטייליסטית.
ביום ראשון שעבר 20.2.2011 , התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו. תצוגת האופנה שודרה בפעם הראשונה בשידור ישיר בטלוויזיה (אהבתי את הרעיון, סוג של הרמת כפפה..),והקהל הישראלי אפשר לעצמו לשבת ולהתרווח בכורסת הסלון, להבין ולבחון מקרוב מהי תצוגת אופנה מושקעת וכיצד תראה אופנת אביב קיץ הקרובה היישר מסטודיו היוצרים של קסטרו - בית האופנה הפועל כבר 60 שנה (כל הכבוד!!) ומייצג את האופנה בישראל ביד רמה.
חיכיתי בקוצר רוח לתצוגה זו, ופרסמתי בקרב לקוחותיי, חברות קרובות וכמעט כל מי שאני מכירה, כי היום זה היום בשעה 20:00 בערב, תצפו בתצוגת אופנה שווה ותוכלו לתרגם את פריטי הלבוש האהובים עליכם, לקנייה עתידית לקראת העונה הקרובה.
האמת, כשסיימתי בצפייה בתצוגה, אמרתי בליבי משפט אחד: אכזבה!! ציפיתי ממש ליותר מהם. ולמה כוונתי?
במשך כל שנות פעילותו ועד היום, חברת קסטרו יזמה פעילויות נוספות כערך מוסף לעצם היותם בית אופנה: תרומות, שת"פ עם ארגונים שונים למען המדינה, קולקציות ייחודיות מצומצמות (סוג של סאמפלים למכירה במהדורות מוגבלות) ועוד..
אהבתי מאוד את השיווק שלהם, את דרך החשיבה והחדירה הנכונה לקהל הישראלי, במיוחד עם כניסתן של הרשתות הזרות, עניין שהביא צורך לעידוד רעיונות שיווק מסחריים חדשים בענף האופנה.
ובכן, אם הם מייעדים את עצמם כבית האופנה המוביל של ישראל בחדשנות, "חינוך" הקהל הישראלי לטרנדים חדשים ומעיזים, ובתרגום מהיר לכל מה שקורה מבחינת האופנה באירופה ישירות לאופנת הרחוב הישראלי, למה לא מצאתי פרשנות זו בקולקציית אביב קיץ האחרונה שלהם? חיפשתי צבעוניות אחרת, אדום, כתום, ירוק וורוד באופן מתוחכם יותר (ראו דוגמא בתמונה המצורפת לכתבה)
ציפיתי להדפסים בשילוב צבעוניות של צהוב וכחול רויאל, חיפשתי את טרנד שנות השבעים בדגש נרחב יותר(ג'ינסים מתרחבים, ווסטים מקרושה , ולחולצות טוניקה מתרחבות מבדי וואל צבעוניים) ולא מצאתי.. פשוט ציפיתי לוואו, ולא היה.
בקולקציה החדשה, הרגשתי את עצמי צופה שוב בצבעוניות המאופקת שחווינו בקיץ הקודם, צבעי הניוד, הגי'נס, קאמל ואפרסק. במחשבה נוספת, הבנתי גם את הצד המסחרי שיווקי של חברת קסטרו, מדוע לא העזו כל כך, כי הרי הקהל הישראלי הינו שמרן וסולידי ולא בטוח שיעז לקנות העונה גופייה או חולצה בכחול רויאל, כתום זוהר או צהוב לימוני. הקהל הישראלי רגיל לקנות "קניות בטוחות" ליותר מעונה אחת.
אוקיי, אז אפשר היה כן לשלב את אותם הצבעים הרגועים עם צבעי הנאון, עם תחרות כחולות, עם חגורות ירוקות או אפילו כצבעים משלימים בנגיעות בגימורי שרוולים, בשילובי צבעים באאוטפיט אחד בסגנון החדש שהגיע מבירות האופנה שבעולם.
בקיצור, אפשר היה להעז קצת יותר, ואופנה כמו קסטרו עם מוניטין של 60 שנות עשייה יכולה ומסוגלת כן, לחנך קהל ישראלי להתלבש קצת אחרת, עם חוצפה קטנה, תעוזה וכן להרגיש שייכים לכלל העולם האופנתי שמסביבנו.
לסיכום, אם בא לכם להרגיש לבושים קצת אחרת, לדעת כיצד לסגנן הופעות חדשות, להעז בצבעוניות ואפילו במעט, בנגיעות של נעליים ואביזרים, אשמח ללוות אתכם ליום כיף של סטיילינג אישי, לדעת לבחון את מבנה הגוף מקרוב, לדעת לקנות נכון מבחינת גזרות וצבעוניות אישית ובכלל, לדעת ליצור בכל יום הופעות אחרות, מיוחדות בסטייל אישי.
יום כיף עם סטייליסטית אישית, הינו רעיון כמתנת
יום הולדת לקרובים ולחברים, סדנא אישית חווייתית הנוגעת בטיפים ובסודות הקטנים הטובים רק לכם להראות תמיד טוב.
אפשרות לחוגי בית, הפעלה מדליקה למסיבות יום הולדת לנערות, סידור ושדרוג מלאי ארון הבגדים, ארגון מלתחות ללבישה ממלאי ארון הבגדים בתוספת שנויים קלים ואביזרים להשלמת ההופעה, שת"פ עם רשתות אופנה, חניות, מעצבים ויצרנים לגבי חזוי טרנדים לקהל הישראלי, בניית הופעות לבוש, הדרכת צוות המוכרים בחניות האופנה , ועוד..
אורית לבה, סטייליסטית
0546332463