אנו במחלקה לייעוץ עסקי של חברת תות תקשורת ותוצאות מבית היוצר של אלון גל
משלבים יעוץ ואימון עסקי ממוקד תוצאות שמחים להזמין אתכם לקרוא ולהשתתף ב"חוג שיווק קצר".
נתחיל במספר שאלות הכרות:
מי מכם עשה את ההבחנה בין הצרכנים לבין הלקוחות (קונים) שלכם?
האם המסרים ומאמצי השיווק פונים לצרכנים, קרי הילדים המשתתפים
בחוגים
או לקונים, קרי ההורים שמשלמים?
מי מכם ערך סקר מתחרים ובדק לעומק מה הם עושים אחרת ?
האם שאלתם ואתם מקפידים לשאול וליישם את מה שהלקוחות שלכם באמת רוצים?
טיפ קטן :בעולם שבו יש הכול מהכול ויש עוד המון עסקים שנותנים פחות או יותר את אותם שירותים שאתם מציעים. ללקוחת שלכם הרבה יותר קשה להבדיל מי יותר טוב אתם או המתחרים, הרבה יותר ברור וקל לזהות מי יותר שונה ומיוחד.
אין צורך להיות שונים בכול דבר, 80 % כמו כולם ו 20% מיוחדים.
אסור לכם להיות נחותים מהמתחרים שלכם אך גם אין טעם להתמקד רק באיך להיות יותר טובים מהם. תהיו מיוחדים.
מוצר טוב, ניהול טוב ,שרות טוב הם רק כרטיס כניסה לתחרות.
לצרכנים הפוטנציאלים שלכם צריכה להיות סיבה מהותית להעדיף אתכם על פני המתחרים.
זכרו:"בחירה בין אפשרויות תמיד מתבססת על ההבדל בינהם".
כמובן שיש אין סוף דוגמאות : יש הרבה מגדלים ואייפל אחד, יש המון טלפונים ניידים חכמים ואייפון אחד, יש המון סביחים ועובָד אחד, יש המון זמרות וליידי גאגא אחת...
יש מגוון רחב של דרכים ואמצעים על מנת להגיע לערך הייחודי שמתאים ונכון ביותר עבור העסק שלכם וברור שהוא לא תמיד נמצא מעבר לפינה, צריך לבנות אותו וליצור אותו
עם המון מחשבה יצירתיות והתמדה.
יש נטיה לעסקים רבים לקחת אנשי מקצוע בכול הנושאים הטכניים שבהם הם פחות מבינים
כמו איש מחשבים ותקשורת אך בנושאי שיווק, בידול ואסטרטגיה הם פחות מתייעצים.
טיפ נוסף:חפשו ערכים וייחודיות מחוץ לעולם התוכן של תחום עיסוקכם והטמיעו אותו בעולמכם.
זוהי תחילתה של הדרך להפוך שיווק קשה לשיווק קל.
שיווק פ.ל.א (פה לאוזן) הופך מאיטי למהיר יותר, כשהלקוחות מגיעים אליכם מהמלצות של אחרים השיווק, המכירה הופכת קלה יותר ופחות צריך להתפשר על מחיר.
בשעה טובה מצאנו את היחודיות הברוכה - מה הלאה?
איך מפיצים את הבשורה ?באיזה דרכים ושיטות,?באיזה אמצעי מדיה?
מהן העלויות ? איך ניתן למזער סיכונים? עלות מול תועלת!
אנו במחלקה לייעוץ עסקי בחברת תות תקשורת ותוצאות מקפידים על עיקרון מרכזי של "שיווק אקטיבי" - יותר פעולות שיווק יזומות שבהם יש לנו יותר שליטה על השגת המטרות והיעדים.
כמובן שהדרך הנכונה ביותר היא ליצור מעטפת של 360 מעלות, להוציא לפועל ולתמוך באסטרטגית השיווק שהגדרנו, כל עסק בהתאם למה שנדרש ומתאים לו מבחינת כלל ההשלכות והשיקולים.
ערוצי השיווק יוכלים להיות מגוונים : פרסום, יחסי ציבור, קד"מ, מדיה חברתית, שיווק ממוקד ערכים (בקהילה ולמענה), מדיות כתובות, דיוור ישיר, דיוור עקיף ועוד.
לסיום דוגמה קטנה להמחשה:
עסק שממוקם אי שם בנגב הרחוק שמייצר ובעיקר עורך סדנאות לגבינות צאן לקח יוזמה העמיד דוכן קטן במרכז קניות של שכונה בתל אביב ערך טעימות, סיפר על הסדנה, הראה סרטון קצר ותמונות, באותו היום נרשמו 25 משפחות לסדנאות.
העלות של השיווק הסתכמה במאות שקלים בודדים וההכנסות באלפים רבים.