עיצוב פנים
המאמר קיבל את הציון:
נצפה: 1 | דורג: 10
|
תודה שהצבעת עבור מאמר זה!
|
|
• הגדלת שטח החנות הרחיבה את המותג הקלאסי והעניקה לו ניחוח נוסף של רעננות וקלילות.
"קולב אישי" - החנות הותיקה לבגדי מעצבים, הנמצאת בקניון סביונים שביהוד שינתה פניה. הצורך הפרקטי בעוד מרחב פיסי, הביא עימו ערך עיצובי מוסף שהעניק לחנות הקלאסית, מרחב אווירתי מחודש ורעננות. כל זאת מבלי להתרחק מדי מהסגנון הקודם, הטוב והמוכר.
שמה של החנות "קולב אישי" מאפיין היטב את המוטו שלה. בעלת החנות שרה'לה ולטר, מוכרת ביכולתה למצוא לכל אחת ואחת מלקוחותיה באופן אישי לבוש תואם. בעיצוב החנות החדשה, נלקח בחשבון הרצון לשמר את היחס האישי החם של החנות ובעליה. לכן הוקפד לשמר את אווירת ה"טרקלין המשפחתי" : נשמרו מוטיבים כמו רהיטי עץ ישנים ועתיקים: שולחן קיפול הושם במרכז החנות, מסגרת למראה, שולחן הקפה והוטירינה שבדלפק המכירה. לפריטים אלו הותאמו רצפת פרקט ומדפי עץ מלא.
אלמנט תלית הבגדים תוכנן בעיצוב ספירלי ממתכת גולמית. העיצוב הספירלי הדק והעגול מעניק רכות ועדינות.
על הקירות תלויות הדפסות ממוחשבות של קולבים בסיטואציות שונות. הקונספט הקלאסי נפתח למשמעויות חדשות.
תקרת החנות הוגבהה משמעותית, והתמונות התלויות גבוה מקרבות את האפשרויות של הקולב האישי לשמיים...
ההשתקפות של כל החנות בתוך המראה יוצרת תחושה של פתיחת האופק וראיה קדימה לעתיד.
אפקט מודרני כמו זה מצליח לשמור על האופי הסנטימנטלי של המותג כיוון שבמראה משתקפת פינת הקפה הישנה והטובה מעץ כבד ועתיק.
כנהוג בקניונים החנות הוצפה בשפע של אור לבן, מטל-הליידים כוונו אל התמונות ואל מתקני התליה שבצדדים. במרכז החנות מעל שולחן הקיפול הויקטוריאני משתלשלת לה הנברשת העתיקה והמוכרת מהחנות הקודמת.
הוילונות של חדרי ההלבשה עוצבו כקולאז' עליז של קולבים ממינים ומסוגים שונים.
הדו שיח הפתוח שבין הישן והחדש מזרים תנועה וחיות אל תוך החנות. השפה העיצובית ממשיכה להעניק לחוג הלקוחות את תחושת הביתיות החמימה אליה הורגלו במשך השנים, ועם זאת להתאים את החנות אל חלל הקניון הצועד קדימה בזמן.
אהבתם?
כתבות נוספות ממדור פנג שואי ועיצוב הבית