בחר תחום:
בחר פעילות:
בחר אזור:
בחר עיר:
חוג >> מגזין >> כללי > פעילות אתגר בגישה חינוכית- למה אתגר?

חיפוש מהיר:

לאיזור האישי
משתמש: סיסמא:
התחבר למערכת הניהול של חוג
בין לקוחותינו
הירשמו חינם להטבות

כללי

פעילות אתגר בגישה חינוכית- למה אתגר?

פעילות אתגר כפעילות להפעלת מיומנויות
מוטוריות, והעצמה אישית
המאמר קיבל את הציון: המאמר פעילות אתגר  בגישה  חינוכית-  למה אתגר? קיבל את הציון 3.4 כוכבים  נצפה: 1595  |  דורג: 8
דרג מאמר זה
פעילות אתגר  בגישה  חינוכית-  למה אתגר?

-במחקר שנעשה באוניברסיטה העברית, הוכח
שפעילות אתגרית חשובה כמקור לכייף והנאה
ותורמת רבותליכולת התמודדות עם קשיי היום-יום.
התערבות אתגרית היא מונח המתייחס להתערבות קבוצתית ואישית המכוונת לשינוי,הכוללת התנסות, למידה והעצמה, המתרחשתבסביבה עם מאפייני סיכון,
הסדבאות נתפרות לפי צרכי הקבוצה, כאשר הפעילות נבחרת כרקע ולא כעיקר, הסדנאות
מוכיחות
לקבוצות שונות של אנשיםץ.
בהתערבות אתגרית אנו עושים שימוש במוטיבים שונים: תיווך בין סיכון אובייקטיבי לסיכון סובייקטיבי.
חינוך התנסותי-למידה דרך עשייה הלווה בעיבוד.
העמדת המשתתף במצבי סיכון ופתרון בעיות תוך משא ומתןעם האתגר, הקבוצה, ועצמך
בעזרת הפעילות האתגרית ניתן לשפר-
אישיות,תחושת מסוגלות, שיפור דימוי גוף,
עמידה בתנאי לחץ,עלייה בהערכה עצמית ותפיסה עצמית,מיקוד ושליטה עצמית.
מתןמקום רגשי-תחושת מימוש והגשמה עצמית,
וונטילציה-"טעינת מצברים", יכולת קבלת החלטות, חיפוש סיכונים
אהבתם?

כתבות נוספות ממדור כללי

תגובות (לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות)

  • 1
    כתבה מאד קצרה............... (ל"ת)
    יולי   (18.9.2006)
  • 2
    חומר מועתק ?
    נראה לי יותר מידי מוכר, נדמה לי שכתבתי את זה פעם. בהצלחה לך עמי
    ישראל   (16.10.2006)
בניית אתרים