לרובנו יש היום הרבה פחות זמן לבלות עם הילדים.
בזמן הפעילות ההורים מקדישים את תשומת ליבם לילדם ומתרכזים רק בו. כשהם בתוך החוג הם מכבים פלאפונים , הם מסתכלים על הילד, מחבקים אותו ומבלים איתו לבד ללא הפרעות. זהו זמן האיכות הפרטי של ההורה עם ילדו, וזמן איכות בו נפתח המרחב של המגע והעברת האהבה דרך המגע וכפות הידיים, מה שהופך את הקשר בניהם לפתוח יותר , מפרגן ואוהב ובוודאי זוהי ניצול הזכות המשותפת להכיר טוב יותר אחד את השני. הפעילות המשותפת דרך השיאצו – המגע וכלים נוספים יוצרת את ההזדמנות לקשר וקירבה בין הילד להורה. זה הזמן בו אנו בוחרים לשים את הילד וההורות במרכז.
המגע עוזר להוציא דברים ולדבר על הכל.
מחקרים מוכיחים שהמגע היום יומי עם הילד בין הורים וילדים הוא כלי בסיסי לשמירה על בריאות הנפש והגוף. בפעילות עצמה ניתנים כלים למגע איתם אפשר אחר כך לעבוד לחזור ולתרגל בבית. כאשר הפעילות היא על בסיס קבוע של חוג ניתן אף להעמיק ,להרחיב ,להעניק ולחוות יותר כלים אחד עם השני.
המגע בין הורה לילד עוד מינקותו אינו איזה טרנד מודרני, זאת מסורת עתיקה שהייתה קיימת תמיד ואיכשהו הלכה לאיבוד, וכך נוצר לנו " המרחב האבוד ".
חזון החוג ההוליסטי המשותף להורים וילדים / הפעילות ההוליסטית המשותפת הוא – פתיחת " המרחב האבוד " מחדש בין ההורה לילדו והפיכתו של המגע , הקשב והקשר לדבר יום יומי, זו הדרך של ההורים להעביר אהבה דרך הידיים לילדיהם.
המגע עבור ההורים הוא דרך לתקשר עם הילד באופן ישיר ולחזק אותו מול העולם בחוץ.
המגע הוא מזון לגוף ולנפש. הוא צורך , בדיוק כמו אוכל , שינה , מקלחת.
אנו זקוקים למגע מהיום הראשון של החיים ועד יומנו האחרון כאן כנשמה בגוף.
הפעילות ההוליסטית היא לגילאים מגן חובה ועד בכלל...
בגיל ההתבגרות מאוד זקוקים למגע. לשחרר שרירים תפוסים, כפות רגליים, להפיג מתח. המגע נעים , תומך ופותח את הילד לספר דברים שלא היה מספר אחרת.
גם ההורה עובר העצמה, כי הוא מרגיש שהוא עושה משהו נפלא בשביל הילד שלו ובדרך מכיר אותו בעוד כמה רבדים.
הפעילות ההוליסטית בבתי – ספר מביאה לשיפור האווירה וירידה משמעותית ברמת האלימות.
הפעילות מכניסה לבית הספר שלווה ורגיעה ולעיתים אף ממלאת את מקומם של השירותים הפסיכולוגיים המקוצצים, ותרופת הריטלין השנויה במחלוקת.
בחלק מבתי- הספר החוג הוכנס כפרוייקט שההורים ממנים ומעודדים, בחלק אחר אלו יוזמות של המנהל או המורים, שההורים נרתמים לסייע במשך הזמן. המטרה היא להרגיע ולשפר את אקלים הלמידה.
השיאצו , הרייקי ויתר הדברים... עושים את שלהם ודי מהר מתברר, שבעיות הקשב של הילדים כמעט נעלמו.
גם בקרב תלמידים שנחשבים לרגילים יש הרבה אי- שקט ואלימות , שלמערכת הקונבנציונאלית אין באמת פתרונות יעילים עבורם , ודאי וודאי כשמדובר בילדים עם בעיות קשב וריכוז.
הילדים שמשתתפים בפעילות ההוליסטית פחות אימפולסיביים, ואף יותר מרוכזים ויותר קשובים.
מקום אחר מקיים מגוון סדנאות משותפות להורים וילדים:
סדנת רייקי
פתיחה משותפת של ערוץ הרייקי ולימוד איך לעבוד עימה
.באופן יחידני ומשותף אחד לשני
.תוך כדי התווית ערוץ תקשורת קסום באהבה והקשבה אל הלב
סדנת שיאצו
תרגול מגע משותף אחד לשני והקניית כלים
לעבודה משותפת וחיבור
.לאהבה דרך עולמו המופלא של השיאצו
מפגש חיבוק מגע
וציור
.משחקי הפעלה הכוללים מגע חיבוק וציור חופשי
מפגש תיפוף דרבוקות
מפגש מקסים של הקשבה הדדית וחיבור להבעה ויצירתיות דרך
.תיפוף בדרבוקות
ניתן להזמין סדנא / מפגש חד - פעמי או
סדנא מתמשכת הבנויה לפי תוכנית .
ברוב חלקי הארץ
מומלץ להתקשר ולברר אפשרות הגעה למקום ופרטים נוספים
מקום אחר -מיכל אור
052-3591951
050-5629139