מה צריך לדעת כדי לאבחן מוקדם קשיי למידה. ומי צריך הוראה מתקנת. 13%מהתלמידים בארץ סובלים מלקות-למידה כלשהי. אבחון מוקדם עשוי לפתור לפחות חלק מהבעיות. מומחית לחינוך: "בסוף כיתה א` ילד צריך לדעת בעל-פה את כל תרגילי החיבור והחיסור עד עשר. בכיתות ג` ו-ד` הוא כבר אמור לשלוט בלוח הכפל. אם מבחינים בבעיה באחת התחנות הללו, כדאי לבדוק מה קורה"
איך הילד שלכם לומד למבחן ? כיצד הוא מגיב כאשר הוא נדרש להגיש Book report ? אם הוא מגיב בלחץ וחש כי "נפלה" עליו (ועליכם) משימה בלתי אפשרית – פניה זו מיועדת אליכם! הקניית אסטרטגיות למידה טובות מאפשרות החזרת השליטה לידיו של הילד ומקנות לו כלים שיאפשרו לו לפעול מתוך גישה אקטיבית ועצמאית (ותשחרר אתכם מתפקיד ה"שוטר")
אלו שילדם עולה לכתה א` בשנה הבאה - ההתרגשות והמתח הולכים וגואים. עוברים ממסגרת החממה של הגן למסגרת בי"ס - אתגרים רבים בפתח. כדי להקל את הנחיתה אנו פותחים סדנאות להכנה לכתה א` בנות 12 מפגשים. כדי לאפשר לילדכם נחיתה רכה יותר בבי"ס ותחושה שקטה יותר עבורכם. הסדנא תסתיים בשבוע הראשון של אוגוסט ותותיר לכם זמן לבלות את החופשה עם הילדים. לפרטים: 03-6705724 ממתינים עם צוות חם ומקצועי - מכון אותיות ת"א