תיאור הפעילות:
הגישה הטיפולית של עדי, מרפאה בעיסוקעדי מאמינה בגישה מערכתית- הוליסטית, הרואה את הילד כחלק בלתי נפרד מסביבתו. מתוך כך ישנה חשיבות רבה לשותפות ומעורבות ההורים בטיפול ולקשר ישיר עם המסגרת החינוכית וגורמים מטפלים אחרים, במידה וקיימים.
מטרת הטיפול בריפוי בעיסוק להרחיב את יכולתו של הילד להשתתף בתחומי החיים הרלוונטים לגילו: החל מעצמאות, דרך מישחק ולמידה, מיומנויות חברתיות וניהול עצמי. לתפיסתי, ישנה חשיבות להתייחסות אל החלקים רגשים של הילד על מנת לגייס אותו לטיפול באופן שיהיה משמעותי עבורו. מניסיוני, התקדמות תפקודית משמעותה העצמת הילד והגברת תחושת הביטחון ביכולותיו אשר יעודדו אותו להמשיך ולהתמודד עם האתגרים הנוספים הצפויים לו.
תחומי טיפול:
• קשיים גרפומוטוריים, מוטוריקה עדינה ומיומנויות קדם כתיבה.
• טיפול בכתיבה לילדי בית הספר
• טיפול ייעודי לילדים על הספקטרום האוטיסטי
• טיפול בילדים בעלי איחור התפתחותי כוללני
• בעיות קשב וריכוז
• וויסות חושי
• בעיות התארגנות
צוות המדריכים:
עדי חי בינשטוקהתמחות: ריפוי בעיסוק, קשיים גרפומוטוריים, טיפול בכתיבה, מיומנויות חברתיות, דיאטה סנסורית, טיפול בסנוזלן, טיפול רגשי.
מרפאה בעיסוק בעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה בתחום הילדים. מטפלת במגוון נרחב של גילאים ואוכלוסיות יעד. בעלת התמחות נוספת בתחום הטיפול הרגשי באמצעות תנועה.
הכשרה
מרפאה בעיסוק B.O.T , בוגרת אוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. בוגרת המסלול להכשרת מטפלים בתנועה במכללת סמינר הקיבוצים. בוגרת ההכשרה הלאומית לטיפול הילדים בספקטרום האוטיסטי מטעם משרד הבריאות .בעלת הכשרות בתחום התפתחות הילד, סרבול מוטורי, קשיי כתיבה, טיפול באמצעות ספורט אתגרי, וויסות חושי, טיפול בחדר סנוזלן, הדרכת הורים, טיפול קבוצתי..