חוגים >> לימודי העשרה >> הוראה מתקנת
חוגים >> >>
תיאור הפעילות:
כולנו חיים כיום בסביבה אוריינית,הדורשת מאיתנו לקרוא, ללמוד ולהתעדכן באופן מתמיד.עלינו ללמוד חומר חדש בכל שלב בחיינו.
למשל, בלמידה - קריאת טקסטים בנושאים שונים,
בעבודה - תכניות, מודלים ומטלות שונות שיש לבצע.
כאשר תפקודי הלמידה אינם אופטימליים,
לקשיים האובייקטיביים עלולים להתווסף קשיים רגשיים,
כגון: תחושות של חוסר ביטחון, חוסר מסוגלות, שונות וחריגות.
ידוע כי הלמידה מושפעת ממקורות רבים,
בהם גורמים פנימיים של יכולת, גורמים רגשיים, גורמים סביבתיים,
כמו: מידת החשיפה למידע וחומרים בבית וכן כמות ואיכות ההוראה.
במסגרת הוראה מתקנת – אני מתייחסת לאופי לקות הלמידה,
מזהה את מוקדי הכוח של התלמיד ובעזרתם עובדים על הקשיים שלו.
ברשותי סל מגוון של שיטות להוראה מתקנת, שיטות להוראת הקריאה ודיוקה,
טכניקות ללמידה יעילה ולהבנת הנקרא.
כיצד להתכונן למבחנים במקצועות העיוניים השונים.
אני מתאימה את השיטה לחוזקות של התלמיד -
אם לתפיסה החזותית או לעדיפות הקלט השמיעתי.
את ארגז הכלים המגוון שברשותי רכשתי במהלך שנות עבודתי כמורה לחינוך מיוחד,
כמאבחנת לקויות למידה וכמאמנת.
בנוסף לשימוש בתרגילים בתחום הקינסיולוגיה ותחומים שונים נוספים.
כאשר מגיע אלי תלמיד שעבר אבחון, וברורה לי מהי בדיוק הלקות שלו,
אני מתאימה את שיטת הלמידה לצרכים שלו.
לפי הצורך – עובדים על תיקון הקריאה, זיהוי העיצורים,
הבנת הנקרא, דקדוק או הבעה בכתב ובעל פה.
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים !