לימודים, לימודי הפקת ארועים, מפיק ארועים, הפקה, ניהול ארועים ...
לימודים גבוהים - קורס הפקת אירועים - ניהול הפקות - ייזום אירועים וכנסים - לימודי הפקה, לימודים רב-תחומיים לפיתוח כישורים וידע מקצועי בניהול הפקות במה, הפקות שטח, טלויזיה, סרטים, תצוגות, מייצגים, שיווק אירועים ויזמות אומנותית במכלול Marcom (תקשורת שיווקית משולבת) 150 שעות לימוד אקדמיות כולל פרויקט גמר ו 2 סיורים לימודיים.
הקורס המקצועי היחידי בישראל בלימוד מרחוק בפורמט "מודולארי" ייחודי, מותאם אישית לכל סטודנת, אשר נבנה על בסיס ההשכלה הקודמת ומאפשר "ניצול" ההשכלה/ידע כנ"ל לקיצור משך הלימודים והשתלבות מהירה בתחום שלא לדבר על החיסכון בעלויות הקורס.
קבוצת הענבל - Top/Com המכללה הישראלית לתקשורת שיווקית המגמה למנהל הפקתי
קורס ניהול הפקות אירועים וכנסים ויוזמות אומנותית במכלול Marcom
הקורס המקצועי היחידי בישראל בלימוד מרחוק בפורמט "מודולארי" ייחודי, מותאם אישית לכל סטודנת, אשר נבנה על בסיס ההשכלה הקודמת ומאפשר "ניצול" ההשכלה/ידע כנ"ל לקיצור משך הלימודים והשתלבות מהירה בתחום שלא לדבר על החיסכון בעלויות הקורס.
הקורס מקנה ידע מקצועי רב- תחומי נרחב בכל הנושאים הרלוונטיים לייזום, ארגון, ניהול והפקת אירועים.
הקורס פותח חלון הזדמנויות ללימוד רזי המקצוע על תחומיו המגוונים, מאנשי מקצוע ובעלי תפקידים מהשורה הראשונה בענף ובכך ופותח צוהר להשתלבות בייזום והפקת אירועים בפועל כבר במהלך הקורס.
ענף ההפקות עובר מהפך בשנים האחרונות והדרישות לאיכות, למיומנויות מקצועיות, לחדשנות ויצירתיות הינן ללא פשרות.
ההכשרה המקצועית המקיפה, נותנת בידי הבוגרים "נכס יקר ערך", בשוק העבודה, המתבטא בין היתר ביכולת עבודה עצמאית בכול תחומי ייזום והניהול ההפקות לסוגיהם השונים. יכולת זאת תסייע לבוגרים להשתלב, ברמות הניהוליות, של חברות הפקה וארגונים אשר בהם, היכולת העבודה עצמאית, הינם תנאי בסיסי להשתלבות וקידום.
מטרות הקורס: - הכוונה מעשית לייזום לתכנון, ארגון, תפעול ומימוש אירועים לסוגיהם השונים - הקניית כלים מקצועיים רב- תחומיים בכל הנושאים הרלוונטיים לייזום, ארגון ניהול, שליטה ובקרה על הפקת אירועים.. - התנסות מעשית ובניית תיק הפקה אירוע לפרטיו
קהל היעד:
- הקורס מיועד למעוניינים לעסוק בתחום דינמי ומרתק זה וכן למעוניינים לרכוש כלים יישומיים להפקת אירועי איכות מוסדיים, עסקיים ופרטיים. - למנהלי אירועים ומועמדים תפקידי ניהול במסגרות השונות עיריות, מתנ"סים, ועדי עובדים, מנהלי משאבי אנוש ארגונים במוסדות ציבור ומפעלים. - למורים בשנת השתלמות. - לבעלי תפקידים במשרדי הפקה, יחסי ציבור ופרסום, - לשואפים להרחיב את השכלתם ולעסוק במנהל אומנותי ו/או יזמות עצמאית בתחום ההפקות ואומנויות הבמה.
נושאי לימוד מרכזיים:
- מבוא ל Show Biz הכרות עם הפן המקצועי, הארגוני והעסקי של המקצוע. - הפקה כללי תכנון, תקצוב, ביצוע, ניהול אירוע /הפקה. - נהלים לניהול מו"מ מול מוסדות וגופים, ספקים נוהלי הגשת הצעות והשתתפות במכרזים, מכרזים פנימיים, חוזים - חוקים ומשפטיות חוקים/תקנות/דרישות. - בטחון תכנון ונוהלי עבודה מול משטרת ישראל, צה"ל, היחידה לאבטחת אישים, חברות אבטחה, פיקוח עירוני... - פרסום ויחסי ציבור, מדיה כתובה ואלקטרונית, חוצות, דפוס.. - הפקה האומנותית תחקיר, כתיבה, בימוי, כוריאוגרפיה, אומנים, להקות, אולמות, אתרים, ספקים.... - לוגיסטיקה תכנון פיזי שטח / אתר אירוע, גידור, שילוט, דגול, במות, תפאורות, תאורה, הגברה, פירוטכניקה, מסכים, קרנות/מולטימדיה, הסעות/הובלות, שירותים, אשפה..... - מזון ומשקאות תכנון, התארגנות, טיפול, עיצוב, תפעול, נהלים/חוקים, - מימון תקצוב, בקרה מקורות, - יזמות, ייזום אירועים והפקות פסטיבלים, תחרויות, כנסים מייצגים, מופעים השקות, אירועי ספורט.. - ניהול אירוע מ א- ת
פרויקט גמר:
כל סטודנט יידרש להגיש עבודת גמר אשר תכלול את כל האספקטים ההפקתיים / ניהוליים שנלמדו במהלך הקורס.
שיטות הלימוד:
הקורס משלב חומר עיוני, הרצאות פרונטאליות, תרגול מעשי וסימולציות.
הקורס יכלול סיורים לימודיים ומקצועיים באתרים, בחברות הפקה ובאירועים ברחבי הארץ.
תנאי קבלה ודרישות: - 12 שנות לימוד - תעודת בגרות מלאה / חלקית - ראיון אישי - נוכחות ב-80% מהמפגשים והגשת פרויקט גמר.
תעודה:
תעודת גמר "בוגר קורס ניהול הפקות מקצועי" תוענק לסטודנט אשר יסיים את לימודיו בהצלחה ויעמוד בכל הדרישות הקורס כולל עבודת גמר.
>> לכל החוגים של קבוצת הענבל - Top/Com המכללה לשיווק ותקשורת <<
|
ימים ושעות
150 ש` + 50 ש` פרוייקט גמר
לימודים מרחוק - Distance Learning
איש קשר
צביקה
|
|
מיקום החוג
חיפה, כרמיאל,
טלפונים
052 - 4485244
052 - 4485244 |
|
אתר אינטרנט
http://www.hug.co.il/top-com
|
|
צוות מדריכים
מרכז אקדמי ומרצה בכיר : ד"ר צביקה רונאי
מנכ"ל "קבוצת הענבל" - קבוצה חברות המתמחה באופן מעשי,מזה כ- 30 שנה, בהדרכה וניהול בכל תחומי ההפקות ואומנויות הבמה. מר רונאי הינו המנהל המקצועי של Top/Com המכללה לשיווק ותקשורת והמרכז האקדמי של המגמות לתקשורת שיווקית של "המכללה לאומנויות הבמה" - נתניה, "מכללה הטכנולוגית רופין, "האוניברסיטה הפתוחה - צפון", "הקמפוס"-מרכז להשכלה יישומית - כרמיאל ועוד....
בין המרצים: ישראל אריאלי, אריאל תורג`מן, חן אופיר, עו"ד שרון רוזנבלט, השף דוד וולדמן, אינג` כפיר מלכא,... המרצים הינם מהמובילים בתחום ענף ההפקות והאירועים המשלבים מיומנויות הדרכה עם מקצועיות וניסיון מעשי.
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר רגיל
3.950 ש"ח
מחיר לגולשי חוג
3.600 ש"ח
|
|
אמצעי תשלום
מזומן/צ'ק/כרטיס אשראי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|