יצירה
|
-
קורס איור וכתיבת ספרי ילדים בתל אביב
(27590)
|
קורס איור קלאסי ידני לבניית רצף עלילתי בתמונות. ציור בשילוב עם סיפור מעבירים את הקורא חוויה עמוקה לעולם שבו הכל אפשרי. בקורס איור נלמד לצייר עם מכחול צבע ודמיון, נאייר דמויות לסיפורים קלאסים, נעמוד על איכויות נכונות של איור ורישום, בקורס איור נאייר גיבורים וגיבורי מישנה וניצור בהם תנועה, נצייר קומפוזיציה ופרספקטיבה בסדרות, נלמד להשתמש בצבעי אקריליק ובצבעי מים ככלים להעברת רגשות ומסרים בספרי ילדים, נכתוב סיפורים ונאיירם. קורס איור וכתיבה מגשר בין שליטה בצבע לבין עבודה עם דמיון מתאים לכל הרמות ומהווה בסיס לכל תלמיד הרוצה להפוך תחביב למקצוע מעשיר ורב תחומי. כל תלמיד יעבוד, ילמד וייצור ברמה בה הוא נמצא. הקורס כולל שעורי בית ואינו מחייב ידע קודם.
כאן לומדים את מקצועות האיור בקבוצות של חמישה תלמידים במרכז תל אביב. איור ספרי ילדים, איור לפרסום, איור לאופנה ואיור לאמנות ואנימציה ידנית. כאן מפתחים את יכולת הרישום, משתמשים בשילוב עם עולם הדמיון לפתח סגנון אישי והבעה אישית, בתכניקות: צבעי מים, צבעי אקריליק, צבעי עפרון, צבעי פנדה, קולאז`. בעבודת דמיון ושיפור הרישום. לימוד ושיפור שליטה בבניית דמויות, שכלול ביטוי בכתיבת קומיקס לסיפורים ואגדות, קורס איור לבניית תיק עבודות ורכישת תחביב שהוא גם מקצוע לחיים. נהפוך את הזמן לאיכותי מעניין ומהנה, במגוון של קורסים למתחילים ולבעלי ידע קודם
>> לכל החוגים של חוגי איור קומיקס לגיבוש סיגנון אישי <<
|
ימים ושעות
בוקר וערב
איש קשר
חיים
|
|
מיקום החוג
תל אביב-יפואיגר נווה שאנן תל אביב-יפו,
טלפונים
052 - 4507789
|
|
אתר אינטרנט
http://https://sites.google.com/site/lilmodeur/
|
|
צוות מדריכים
חיים יפים- נולד בשנת 1969 באוקראינה לאמא רופאה ואבא מורה לספורט, עלה לארץ בשנת 1972, מתגורר כיום בשכונת נווה שאנן, מספר סיפורים, מאייר סיפרי ילדים. בוגר מיצטיין של המחלקה לתקשורת חזותית ב"בצלאל" זוכה פרס יוסי שטרן, זוכה פרס "האמן הצעיר", עיצב את האריזות והסמלים של "קרלו", "מאמא עוף", "קוטג` תנובה", "ביצי תנובה"... מלמד בשיטה ייחודית קורס איור אמנותי, קורס איור ספרי ילדים וכתיבה יצירתית. חמשה מספריו יצאו לאור ונמכרים ברשתות השווק.
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר רגיל
380 לחודש
מחיר לגולשי חוג
שעור נסיון ללא תשלום
|
|
אמצעי תשלום
מזומן/צ'ק
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|