אומנויות הבמה
|
-
חוג קרקס לילדים ונוער
(33767)
|
ניתן ללמוד אצלנו את מקצועות הקרקס השונים כגון: אקרובטיקה, טרפז, טיסו ,חישוק, הליכה על חבל, נסיעה על חד אופן, גמישות, הליכה על קביים, ג`אגלינג, טרמפולינה, אקרובאלנס-שיווי משקל בשניים.
קרקס פלורנטין הינו קרקס מודרני אשר הוקם ע"י ניר דב קפלן בשנת 2002 בפלורנטין בדרום ת"א ולפני כשנתיים וחצי העתיק את מקומו לתוך מתחם הכפר הירוק. הקרקס המודרני עוסק במיומנויות והיכולות הפיסיות של האדם לרבות אומנויות התיאטרון והמחול, ואינו כולל שימוש בחיות.
לקרקס צוות אומנים מגוון אשר מתמחה ומופיע במקצועות הקרקס השונים כגון: ג`אגלינג, אקרובאטיקה באוויר, להטוטי אש וכו...
לקרקס פלורנטין עשר שנות נסיון בלימוד ובהוראת הקרקס לילדים , נוער ומבוגרים. צוות מורים מקצועי המשלב שיטות שונות של חינוך , אומנות הקרקס , יוגה ופילאטיס .
החוגים יחלו בתאריך 26/10/08 יום א` 16:30-17:30 קטנטנים (גלאי 5-7) 17:30-19:00 ילדים (גלאי 7-12) 18:30-20:30 מתקדמים (גלאי 10-16) יום ד` 17:30-19:00 ילדים (גלאי 7-12) 18:30-20:30 מתקדמים (גלאי 10-16)
>> לכל החוגים של קרקס פלורנטין <<
|
ימים ושעות
ראשון ורביעי
16:30 ואילך
איש קשר
דורין
|
|
מיקום החוג
כפר הירוקהכפר הירוק 47800 תל אביב-יפו,
טלפונים
03 - 6483811
03 - 6483754 |
|
אתר אינטרנט
http://www.florentinecircus.co.il
|
|
צוות מדריכים
צוות המאמנים:
ניר דב קפלן : אומן קרקס,מתמחה בג`אגלינג - תורת העפה ותפיסה של חפצים ואקרובאטיקה שיפור והעמקת הידע בתרגילים בסיסים ובקומבינציות : גלגול , גלגלון , עמידת ידיים ,קפיץ ידיים , פליק לק , סלטות וכו`..,בוגר ביה"ס לקרקס "ANNIE FRATELLINI" צרפת וסטודיו למשחק ע"ש יורם לוינשטיין .מתרגל בקביעות אשתנגה יוגה . רומנה ליאנודובה : אומנית קרקס מבולגריה המתמחה באקרובאטיקה באוויר (חישוק וטישו) ובגמישות, מלמדת ומופיעה זו השנה השלישית בקרקס פלורנטין.מדריכה מוסמכת לשיטת פילאטיס . יוגב (יוגי) דקל: אומן תנועה וקרקס המתמחה באקרובאטיקה על הקרקע ובאוויר, קונטקט ג`אגלינג וחד אופן, מלמד ומופיע בקרקס פלורנטין זו השנה השנייה. מתרגל בקביעות בריגהו יוגה.
אומנות הקרקס מרגיעה את ההיפרים שבינינו, מחזקת את גופינו, משפרת את הקואורדינציה והמוטוריקה ומעל הכול, מעלה את הביטחון העצמי והאמונה ביכולתנו!!!
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
|
|
אמצעי תשלום
צ'ק/כרטיס אשראי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|