יצירה
|
-
ללמוד לצייר עם דורית ראשוני ברעננה, מבוגרים
(16594)
|
ללמוד לצייר ברעננה למבוגרים ונוער. בוקר /ערב. חוג שנתי, אחת לשבוע. לימוד בקצב וסיגנון אישי. פיגורטיבי ואינטואיטיבי, מתאים למתחילים וגם למתקדמים. המתחילים לומדים את יסודות הרישום והצבע: מתבוננים במציאות,מתרגלים רישום על נייר. בעפרונות, פחמים, גירים ודיו. לומדים להבחין באור וצל המאפשרים לנו ליצור תחושת תלת מימד בציורים. במהלך השנה מתקיימים סיורים, ביקורים בתערוכות ובמוזאון. מפגשי השראה עם אמנים ואמנות. ציור מודל ומפגש עם חומרים שונים.
לומדים לצייר בתחילה באופן מונוכרומטי, אחר כך מתנסים בצבעים חמים וקרים, ומשם עוברים לציור צבעוני. במהלך הלימודים מכירים את צבעי השמן, אקריליק, צבעי מים. דגש רב מושם על רצון והבעה אישית של המשתתפים.אנחנו מציירים טבע דומם כמו: שולחן, כיסא, חלל פנים, מבט מהחלון לנוף ועוד. אנחנו לומדים לרשום גוף אדם, ורישום פורטרט עצמי. בשלב לימוד הצבע לומדים את לוח הצבעים, סוגי המכחולים, חומרים שונים.לומדים לצייר באופן מובנה וגם באופן אינטואיטיבי. ההרשמה ללימודים שנתיים, בימי שלישי בבוקר או בערב. .הלימודים מוכרים ללימודי תרפיה באמנות.
>> לכל החוגים של דורית ראשוני- ללמוד לצייר. סדנא לציור <<
|
ימים ושעות
שיעורי ציור בסטודיו במהלך השבוע.
איש קשר
דורית ראשוני
|
|
מיקום החוג
רעננה, קרית שרת רעננה, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא , נתניה, רמת השרון,
טלפונים
09 - 7419622
054 - 4806566 |
|
אתר אינטרנט
http://sites.google.com/site/doritrishoni/home
|
|
צוות מדריכים
דורית ראשוני ציירת, אמנית. מנחה סדנאות. מציגה בתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות. חברה באגודת המאיירים. מעבירה סדנאות ליצירה והפעלה חוויתית, באירגונים, קיבוצים, מפגשים חברתיים ובאופן קבוע בסדנא לציור חופשי ברעננה. יוזמת ומפיקה ארועי אמנות, תערוכות וסדנאות. בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות, תאטרון וכתיבה יוצרת מאוניברסיטת תל אביב. למדה אמנות בסטודיו של הציירים: מנחם מיזרחי, יעקוב מישורי. איור ספרי ילדים בבית הספר לאמנות ויטל עם עמוס אלנבוגן. סוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל אביב. עיצוב אופנה במכללת שנקר. וצילום ואמנות ב"קאמרה אובסקורה" כולל לימודי רישום אצל משה גרשוני.
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר לגולשי חוג
50 ש"ח הנחה לשיעור ראשון-ניסיון
|
|
אמצעי תשלום
מזומן/צ'ק
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|