לימודי מוסיקה
|
-
לימוד גיטרה בגבעתיים ורמת גן - מיתר בית ספר לנגינה
(56009)
|
"מיתר", בית ספר לנגינה, מספק קשת רחבה של הפעלות ושיעורים מוסיקליים.
ב"מיתר" ניתנים שיעורי נגינה על כלים שונים: גיטרה קלאסית חשמלית ובס, מערכת תופים, כלי הקשה ודרבוקה, אורגנית, כלי נשיפה ופיתוח קול.
לימודי הנגינה ב"מיתר" ניתנים על ידי צוות מורים מקצועי.
לימודי הנגינה ב"מיתר" מתבצעים כלימוד פרטני או בקבוצות. התוכנית כוללת נגינה מעשית ולימודי תאוריה ( תווים ) בסגנונות מוסיקליים שונים- קלאסי, ג`אז, רוק ועוד.
"מיתר" מארגן הרכבים מוסיקליים גם לטקסים, מופעים מסיבות סוף שנה בשיתוף עם המרכזים הקהילתיים ובתי הספר.
"מיתר" מקיים סדנאות וחוגים- "בונים ומנגנים", מסיבות ימי הולדת, הפעלת מעגל מתופפים והרכבים לאירועים למבוגרים וילדים. בין לקוחותינו-ביתי ספר ,או.סי.איי יעוץ אירגוני,חב מגדל,בנק הפועלים,הסוכנות היהודית בתי ספר מתנסים ועוד
"מיתר" מספק שרותי אולפן הקלטות להפקות שונות.
"מיתר", בית ספר לנגינה, מספק קשת רחבה של הפעלות ושיעורים מוסיקליים.
ב"מיתר" ניתנים שיעורי נגינה על כלים שונים: גיטרה קלאסית חשמלית ובס, מערכת תופים, כלי הקשה ודרבוקה, אורגנית, כלי נשיפה ופיתוח קול.
לימודי הנגינה ב"מיתר" ניתנים על ידי צוות מורים מקצועי.
לימודי הנגינה ב"מיתר" מתבצעים כלימוד פרטני או בקבוצות. התוכנית כוללת נגינה מעשית ולימודי תאוריה ( תווים ) בסגנונות מוסיקליים שונים- קלאסי, ג`אז, רוק ועוד.
"מיתר" מארגן הרכבים מוסיקליים גם לטקסים, מופעים מסיבות סוף שנה בשיתוף עם המרכזים הקהילתיים ובתי הספר.
"מיתר" מקיים סדנאות וחוגים- "בונים ומנגנים", מסיבות ימי הולדת, הפעלת מעגל מתופפים והרכבים לאירועים למבוגרים וילדים. בין לקוחותינו-ביתי ספר ,או.סי.איי יעוץ אירגוני,חב מגדל,בנק הפועלים,הסוכנות היהודית בתי ספר מתנסים ועוד
"מיתר" מספק שרותי אולפן הקלטות להפקות שונות.
>> לכל החוגים של מיתר בי"ס לנגינה <<
|
ימים ושעות
כל יום
איש קשר
אודי
|
|
מיקום החוג
גבעתייםבן גוריון 182 גבעתיי, גבעתיים גבעתיים, רמת גן,
טלפונים
03 - 6768047
052 - 3347903 |
|
אתר אינטרנט
http://www.meytar.info/DEFAULT.asp
|
|
צוות מדריכים
צוות המורים במיתר בי"ס לנגינה בעלי תארים ולימודים אקדמיים במוסיקה
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר לגולשי חוג
פגישת הכרות חינם
|
|
אמצעי תשלום
מזומן/צ'ק/כרטיס אשראי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|