יצירה
|
-
רחלי דרור - מהשראה ליצירה סטודיו לעיצוב ולימוד תכשיטי אופנה
(56733)
|
אני מזמינה אותך למסע אל מקום של סקרנות ושל חשק . את ואני, ממש יד ביד ובקצב שיתאים לך – נלמד לרצות , לבחור וליצור. נחשף ונדבר על מקורות השראה, על גירוי ושחרור הדמיון , על דרך לביטוי רעיון דו ממדי לכדי תכשיט סופי.
נתבונן על הטרנדים החמים של תכשיטים מעולם האופנה , על מגוון כיוונים וסגנונות , נלמד לבחור חומרי גלם, לבחור צבעים וטקסטורות ולשלב ביניהם, אט אט נרכוש מיומנויות חדשות . נלמד טכנית איך מתחילים בניית תכשיט , תהליכים, שיטות עבודה וטכניקות.
מזומנת לך חוויה מהנה וכייפית של שחרור ממתחים ופיתוח קשב פנימי . כזו שפותחת דלת לעולם עשיר ומופלא של יצירה , זמן קסום שיאפשר לך להירגע מלחצי היום יום ולהשתחרר בדרך יצירתית שתפתח לך עולם שלם ומעניין.
יש בי את הסבלנות והיכולת להוביל אותך תוך כדי הקשבה והכלה למקום של גילוי כשרון ויכולת שלא חשבת שתפגשי...למקום של גמישות ,פיתוח חשיבה יצירתית ,שחרור וגירוי הדמיון לכדי יצירת תכשיט מקורי וייחודי ברמה טכנית ויצירתית גבוהה ומקצועית. הסדנה תתקיים בסטודיו שלי, בקבוצות קטנות ואינטימיות. *בדגש על הנחייה אישית במסגרת קבוצתית. ( עד 4 משתתפות בשיעור). אין צורך בידע או בנסיון קודם .
קיימת אפשרות נוספת ללימוד גם בשעורים פרטיים. כ"כ לצד הפעילות המתקיימת בסטודיו ,ניתן להזמין אותי להגיע גם אליכן – למסיבת יומהולדת , למסיבת רווקות, בת מצווה, או למפגש דורות – סבתא בנות ונכדות... אני מתארגנת בהתאם. בונה ומתאימה מוצר למי שתבחרו ומגיעה עד אליכן עם חומרים וכלי עבודה .
>> לכל החוגים של רחלי דרור <<
|
ימים ושעות
במהלך השבוע - בתיאום מראש
איש קשר
רחלי
|
|
מיקום החוג
חורשת האורנים 8 בני ציון נתניה, הוד השרון, כפר סבא, רמת הש רון, הרצליה,
טלפונים
050 - 7249073
|
|
אתר אינטרנט
http://https://www.facebook.com/Mehashraa.Leyetzira/
|
|
צוות מדריכים
הסדנאות בהנחיית רחלי דרור, אמנית ומעצבת רב תחומית, מעצבת תכשיטים , מעל ל-25 שנות נסיון בתחומי העיצוב. עיצוב מודלים בתחום היודאיקה והתכשיטים - עבור בעלי עסקים בתחום. ניהול מחלקות עיצוב למספר מותגים. משקמת באומנות, מנחת סדנאות תכשיטי אופנה גם לאוכלוסיות בעלי צרכים מגוונים.
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר רגיל
2640 ש"ח עבור 12 מפגשים
מחיר לגולשי חוג
10% הנחה לנרשמים דרך חוג
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|