יצירה
|
-
פיסול (מוזיאון ישראל ירושלים)
(22805)
|
לימוד יסודות הפיסול בחומר, בגבס, ברשתות, בחוטי ברזל ובעץ, וכן פיסול ראש ודמות ממודל. כמו כן, עבודה מהדמיון ומתוך התבוננות ופיתוח אישי. חוגים נוספים למבוגרים ברמה של מתקדמים המתמקדים בפיסול בעץ (יסודות הגילוף בעץ כדרך לביטוי אישי) ובאבן.
במוזיאון ישראל מתקיימים חוגים לאמנות במגוון נושאים, חומרים ושיטות לכל הגילאים: ברישום, ציור, פיסול, צילום תיאטרון, פרקים בתולדות האמנות הישראלית והכללית ועוד. שיעורי האמנות מתקיימים בהשראת יצירות האמנות שבגלריות המוזיאון, ובהדרכת מורים אמנים ואנשי אקדמיה.
ילדים ונוער: לגילאי א-ב, חוגים של "חוויה במוזיאון" הכוללים חיבור בציור ובפיסול בין עולם הדימיון של הילד לעולם האמנות שבמוזיאון. לגילאי ג-ד, חוגים של ציור ופיסול. לגילאי ה-ח, חוגים ממוקדים יותר לרישום וציור, פיסול, דרמה, צילום וכיוב`. "יסודות"- תכנית מיוחדת וחדשה לילדים. כאן יקבלו המשתתפים תוספת של מפגשים עם אמנים ואוצרים במוזיאון, סיורים ופעולות משותפות והכנת תערוכה שנתית לסיום. תכנית זו בנויה באופן המכוון להתפתחות והמשכיות לימודי האמנות של המשתתף. "טריפתיכון"- תכנית ללימודי האמנות לבגרות לתיכון. התכנית נמשכת 3 שנים (כתות י`, י"א, י"ב). זוהי תכנית ייחודית המוכרת ע"י משרד החינוך בהיקף של 5 יח"ל. הלימודים משלבים סיורים, שיעורים עיוניים ברחבי המוזיאון וסדנאות מעשיות. שיאה של התכנית בעבודת הגמר שבסוף השנה השלישית המורכבת מיצירה אישית, תכנון תערוכה וקטלוג.
למבוגרים: חוגי אמנות עיוניים ומעשיים הנערכים בשעות הבוקר והערב. מגוון הנושאים הרחב מאפשר התמקדות רבה יותר בטכניקה בחומר ובבטוי אישי. רישום, ציור, צבעי מים, פיסול בעץ ובאבן, פיסול בחומר, קדרות, איור וציור במחשב, צילום דיגיטלי, ותולדות האמנות. צוות המורים מורכב מאמנים פעילים ואנשי אקדמיה.
>> לכל החוגים של מוזיאון ישראל ירושלים, אגף הנוער <<
|
ימים ושעות
פעם בשבוע, שני עד חמישי בהתאם לחוג.
איש קשר
אלדד- אוצר לחוגים, מיכל ועדי- מזכירות החוגים.
|
|
מיקום החוג
ירושליםרח` דרך רופין 1 ירושלים,
טלפונים
02 - 6771303
02 - 6708961 |
|
אתר אינטרנט
http://www.imj.org.il
|
|
צוות מדריכים
צוות המורים מורכב מאמנים פעילים ואנשי אקדמיה.
פרטים נוספים
|
|
גילאים
|
|
|
מחיר רגיל
בהתאם לחוג.
מחיר לגולשי חוג
מחיר מיוחד לגולשי אתר חוג
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|